Molimo, imajte na umu:
Ako naiđete na bilo kakve probleme s našim proizvodima i logistikom, molimo vas, javite nam, a mi ćemo vam pružiti najbolju uslugu.
Ako naiđete na bilo kakve probleme nakon primitka robe.Molimo vas, molimo da nas odmah kontaktirate.Mi ćemo vam dati odgovor u roku od 24 sata.
Ako je neki dijelovi nedostaju.Molimo vas, budite sigurni, da ja ću vam zamjenu.
Veleprodaja je dobrodošla.Pratite naše trgovine možete uživati u velikim popustima, a mi ćemo biti sretni vaš dobar recenzija.Puno vam hvala!
O isporuci:
1. Dostava širom svijeta.
2. Narudžbe se obrađuju pravodobno nakon potvrde plaćanja.
3. Šaljemo samo na potvrđene adrese rezervacije.Adresa vašeg naloga mora se podudarati s vašom adresom dostave.Kupci su odgovorni za probleme s dostavom, uzrokovane greškama u poštanski broj, adresu itd.
4. Vrijeme isporuke usluga pružena od strane prijevoznika i ne uključuju vikende i praznike.Vrijeme isporuke može varirati, a posebno u sezoni praznika.
5. Ako niste dobili svoju robu u roku od 60 dana od dana plaćanja, molimo kontaktirajte nas.Mi отследим slanje i vas kontaktirati u što kraćem roku sa odgovorom.Naš cilj je zadovoljstvo kupaca!
Rok isporuke:
Povrat
1. Imate 7 dana da nas kontaktirate, a 30 dana za povrat proizvoda od datuma njezina primitka.Ako ovaj proizvod je na raspolaganju više od 7 dana, smatra se da je koristilo, a mi NE ćemo izdati VAM povrat novca ili ZAMJENU.Izuzetaka nema!Troškove dostave plaća prodavatelj i kupac na pola.
2. Svi vraćeni proizvodi moraju biti u originalnom pakiranju, i trebali bi nam dati broj za praćenje isporuke, specifičan razlog za povratak i broj narudžbe.
3. Mi ćemo vam povrat novca u punom iznosu dobitne oklade pri primitku robe u izvornom stanju i ambalaži sa svim komponentama i dodacima u paketu, nakon što se kupac i prodavatelj gosti otkazati transakciju sa Tavan.com.hr.Ili možete naručiti zamjenu.
4. Uzmemo na sebe sve troškove prijevoza, ako se roba (ova) ne odgovara tvrdio.
O unosima:
Molimo kontaktirajte nas prije nego ostavljati neutralnu ili negativnu povratnu informaciju.
Kao ozbiljan i odgovoran prodavatelj, mi ćemo učiniti sve što je moguće da se riješi vaš problem.
Vaš komentar je vrlo važno za uspjeh našeg poslovanja.
Ako ste zadovoljni sa svojim kupnje i našom uslugom, molimo vas da odvojite trenutak da ostavite nam pozitivnu ocjenu ukupne detaljne procjene prodaje (DSR) 5, hvala!